Amenajari Interioare / D.I.Y. / Decoratiuni / Inspiratie / Interioare / Tur de Casa

\ pastreaza magia luminitelor \\

Ah, luminitele sunt preferatele mele. Ador traditia bradului de Craciun, desi mi se rupe sufletul sa vad ca bradul se usuca … Si, chiar daca nu este inca sezonul de iarna, m-am gandit sa va impartasesc o mare pasiune a mea. Decoratul cu luminite. 🙂

Nu conteaza cand, cat si ce culoare! Important este sa te faca sa simti magia. 🙂 Am ales cateva fotografii pe care sper sa le folostiti ca inspiratie pentru cand aveti chef sa va transformati casa intr-o poveste.

Eu le-am cumparat pana acum numai din piata de la Obor, de la tarabe, ieftine si proaste. Cu mirosul specific de plastic incins nu prea m-au incantat ele mai mult de o luna la rand. Dar s anu va inchipuiti ca le-am scos vreodata din priza. Nu, au mers incontinuu! O bucurie! Le-am scos, in cele din urma, de frica  sa nu se arda cand nu sunt acasa, mai ales ca le montasem pe perdele, asa cum vedeti in cateva exemple din acest articol.

 

Lasă un comentariu