Amenajari Interioare / Concept / D.I.Y. / Decoratiuni / Design / Diverse / Inspiratie / Interioare / Mobilier / Tur de Casa / Vintage

/ BOHEMIAN APARTMENT //

Waw. De-a dreptul incredibil! Asa decor deosebit nu am mai vazut de foarte mult timp. Este fix pe gustul meu. O sa vedeti exact de ce! :) 

In primul rand am descoperit aici o treaba foarte interesanta: un perete aproape monocrom, de o singura culoare, in care si obiectele de mobilier, si mai ales pianul, sunt acoperite de aceiasi culoare si textura. Imi aminteste de stilul post decembrist romanesc al bibliotecilor gigant care acopereau toata camera cu aceiasi textura.

Culoarea aleasa, un albastru ceruleum, daca nu ma inseala memoria de liceu artistic si miile de ore de pictura in tempera :)).

Si apoi, ce parere aveti despre peretele acoperit cu sectiuni de mesteacan?! Da, merteascan adevarat (probabil trata cumva ca sa reziste in timp). Mi se pare incredibil. Am sa ii propun lui Daniel sa facem si noi asta undeva, fiindca mestecenii sunt preferatii lui!🙂

Si la aceste 2 idei simpatice se adauga cele cateva tipuri de tapet folosit pe restul peretilor. Dintre care remarc eu numai nume bune. Orla Kiely, cel colorat si Ferm Living wallpaper, cel cu copaci.

Ce sa mai zic de acest centru de joaca?! Veti vedea ca familia care locuieste aici are mult copi, fiindac au deja 3 camere decorate special pentru ei. Si cand zic special … chiar asta vreau sa zic! :))

Atentie mare la detalii, sunt lucrate absolut impecabil. Imbinarile sunt practic invizibile. Habar nu am cat conteaza asta pentru voi, dar pe mine, lucrurile de genul asta ma dau pe spate! 

bcjksacisa

Alte tipuri de decor/ finisaj perete se vad in fotografiile de mai sus: odata un print multicolor, o ilustratie cu fructe si flori care acopera peretele fond al blatului de lucru. Idee pe care i-am dat-o cu 2 ani in urma unui amic si nici pana in ziua de azi nu a facut-o, si o usa vintage, din doua bucati, folosita pe post de tablie de pat. Of, ce oameni!

Camerele copiilor, de care va spuneam mai sus. Sunt facute la comanda, fiindca astfel de mobilier nu s eproduce in serie. Stiti doar cum sunt copii, azi vor ceva, maine jura ca nu! :)) Motiv pentru care companiile mari de mobilier nu creaza cine stie ce designuri deosebite in mai multe bucati.

Si inca niste detalii … Nici nu ii cunosc pe proprietari si nici pe designeri (ce tare era daca ziceam ca da :)) ) … si deja ii iubesc!🙂

Lasă un răspuns

