Concept / Design / Grafica / Inspiratie

VH1’s Smart New Branding.

VH1’s Smart New Branding Takes A Backseat To The Content

THE HUMBLE PLUS SIGN GIVES VH1 THE LATITUDE TO GROW ITS EVER-INCREASING CROP OF PLATFORMS AND PROPERTIES.

VH1 1 VH1 2 VH1 3 VH1 4 VH1 9

VH1, il mai stiti? Eu eram indrgostita de el cand a aparut pe televizoarele romanesti… il iubem.🙂 Playlistul era pe gustul meu… chiar ascultam muzica la tv in perioada aia si incercam sa imit dansuri si miscari pe care le vedeam acolo! Ce vremuri…

Cu timpul s-a dus euforia asta, ceva s-a intamplat si a si disparut din grila de progrme. TVul a picat din schema mea de interes.

Acum, de ceva timp m-am trezit cu el inapoi acolo, subtil ascuns prin multele abertii. Dar ce sa vezi, nu mai era acelasi, nu-l mai simteam al meu, ca altdata. 

Ieri primesc mail de la Daniel si vad ca s-a rebranduit, pentru prima data in ultimii 10 ani.  Sa fie asta schimbarea de care avem nevoie amndoi?!

VH1 11

VH1 12

VH1 10

VH1 8

VH1 7

VH1 6

Imi place ce vad, dpdv grafic. E exact in trend, e tat de contemporan ca ma doare capul cand ma uit la ilustratiile astea!🙂 Sa vedem ce e pe content, chiar sunt curioasa.
P.S.: Astept niste feedback de la voi, poate aveti chef sa lasati un comenttiu si sa va spuneti prerea!🙂

Oki, v-am dat informatia. Aici aveti siteul agentiei care s-a ocupat de ceerea noii imagini si aici siteul lor.🙂

Lasă un răspuns

