Amenajari Interioare / Concept / D.I.Y. / Decoratiuni / Design / Diverse / Fotografie / Inspiratie / Interioare / New Stuff

Atmosferă de sărbătoare.

Cu Ikea, anul acesta vom avea o sarbatoare luminata, la propriu.

Compania puncteaza pe accesoriile de decor luminoase, parca special pentru mine. Glumesc, nu pentru mine, dar oricum, merit si eu sa ma bucur!🙂 Luminitele de Craciun sunt pe locul doi, imediat dupa mirosul bradului… Deci, daca ati ales sa va decorati casa in stil Ikea inseamna ca va simtiti exact ca in fotografiile de mai jos. Sau nu?!

Astazi suntem in Ajun, astazi e zi de sarbatoare, fie ca esti credincios, fie ca nu… Magia Craciunului transcede aceste detalii.🙂 Spre bucuria mea!

Astazi sarbatoresc si eu; e vorba despre o aniversare speciala si vreau sa dedic, desi nu e locul meu sa fac asta, toate aceste minunate luminite, de la Ikea si de peste tot din lume, lui Daniel. Te iubesc mult!🙂

Voua va doresc un Craciun frumos… unul care sa fie exact cum vi l-ati imaginat in copilarie, sa fie un vis implinit si sa fie un moment de rascruce in sufletele voastre. La fel si noul an, fie el si calendaristic, doar.🙂

De urarea cu „fie ca lumina sa…’ imi amintesc acum, e o clasica pe care, sunt convinsa, ca o veti trimite sau primi, prin mesaje, chiar in seara asta si zilele urmatoare.

Tocmai de aceea m-am ocupat eu, pentru voi, de inspiratia acestei luminii!🙂

01 Atmosfera 02 Atmosfera 03 Atmosfera 04 Atmosfera 05 Atmosfera 06 Atmosfera 07 Atmosfera detalii minunate 1 Photorepro: 1 /Daniel S Photorepro: 1 /Daniel S detalii minunate 6

Lasă un răspuns

