Amenajari Interioare / Concept / D.I.Y. / Decoratiuni / Diverse / Inspiratie / Interioare / Mobilier / Tur de Casa

Spatiu vibrant.

Portocaliul, culoarea portocalelor nu a fost niciodata una dintre preferatele mele. Panaa de curand. nu stiu ce anume am vazut de mi-am schimbat  asa de tare parerea, insa un lucru e cert acum: ador aceasta culoare. De ce? Pentru ca o consider vibranta. 

Apartamentul din imagini a fost renovat. S-a schimbat ce isi pierduse valoarea artistica dar s-au pastrat elementele distinctive, carora li s-au alaturat obiecte noi, marcante secolului prezent si care, impreuna, au reusit sa creeze un spatiu cu adevarat deosebit si inspirant.

Tocmai de aceea l-am ales pentru a il posta aici. Ma inspira si sper sa ca si pe voi. Fiecare imagine are ceva deosebit de remarcat. Fiecare imagine poate fi o lectie de decor pentru cei in cautare de idei. Asa ca, va invit cu mare placere, sa savurati detaliile interesante, ideile si punerea in practica pe care le veti observa, cu siguranta, in imaginile ce urmeaza!

01 vibrant 02 Vibrant 03 Vibrant 04 Vibrant 05 Vibrant 06 Vibrant Vibrant 13

via

Lasă un răspuns

