Amenajari Interioare / Decoratiuni / Fotografie / Inspiratie / Interioare

decor elegant.

Cateodata ne este dat sa „intelegem” o casa numai prin detaliile sale. decorul spune multe despre persoana care locuieste acolo. Stiu ca multi vor spune ba ca nu au timp sa se ocupe de decor ba ca nu au bani suficient pentru el, da si asta e o poveste, nu? Un prieten tocmai imi spunea ca „intelege” un om prin colectia lui de carti. Mi s-a parut atat de interesant conceptul ca m-a pus imediat pe ganduri. Oare ce carti am eu?! Nu prea multe, s-a dovedit ca sunt zgarcita, de cand cu lectura on-line si nu mai gasesti multe exemplare de carti la mine in casa. Iar pe cele pe care le am, oricum, am tendinta sa le ascund prin sertarele patului …

Dar tine-ti minte asta, data viitoare cand mergeti la cumparaturi: si decorul va reprezinta, nu numai hainele pe care le purtati. Parerile se pot schimba imediat si nu ma refer doar la ale altora asupra voastra si chiar si la ale voastre. odata ce va inbunatatiti stilul de viata creste si auto aprecierea, lucru care conteaza enorm in vietile noastre pline de rutina. Sfatul meu este sa va ingrijiti si de casele voastre ca si sum sunt extensii vii ale propriei persoane.🙂

via

Lasă un răspuns

