Amenajari Interioare / Concept / D.I.Y. / Decoratiuni / Diverse / Inspiratie / Interioare / Mobilier / Tur de Casa / Vintage

Prea Vintage?!

Practic, e posibil sa va fi mai aratat acest minunat spatiu, mai de mult… cine mai stie?! :)) Oricum, eu chiar sper sa nu va suparati pe mine, odata ce vedeti imaginile de mai jos!🙂 Abordarea decorului acestei locuinte este aproape ireala. Am ramas placut impresionata de prima imagine. Sa fie lumina rasaritului sau a apusului in prima fottografie, nu-mi pot da seama.

Ce este interesant e ca nu am mai vazut atatea obiecte de mobilier si decor vintage la un loc. Si mai ales atat de vintage. Toate par a fi trecut prin razboaie… hahaha, exagerez. Dra ce e adevarat este ca acestea poarta la vedere patina timpului, parca sunt alese anume sa para a fi cele mai vechi lucruri. Per total avem de a face cu o locuinta pur eclectica, daca luam in considerare displayul de lemn antichizat de factura beach house si textilele de influenta asiatica. Este un proiect reusit, in opinia mea. Chiar inspirant.














Lasă un răspuns

