Amenajari Interioare / D.I.Y. / Design / Diverse / Inspiratie / Interioare

garsonieră mică.

O garsoniera de 40 mp este spatiul perfect pentru a deveni un designer ingenios si plin de succes! Asta este opinia mea, cel putin, detinatoare a unei astfel de garsoniere, impartita catastrofal din arhitectura blocului. Trebuie sa recunosc ca cea din imagini a iesit mult mai bine decat a mea🙂

Dar, e adevarat ca si spatiul o permite. 

Cel mai tare imi place felul in care au rezolvat problema bicicletei. Eu inca sunt in impac, avand 2 de pus pe undeva, cat sa nu imi mai stea in cale cand incerc sa ies pe balcon … Pana ma mut de aici cred ca voi gasi solutia perfecta! 

Oricum, ce este de admirat si de folosit de la aceasta amenajare este felul inteligent in care a fost aranjat totul incat sa incapa si sa nu para neaparat inghesuit!

Peretele glisant care desprte dormitorul de camera de zi este absolut deosebit!

 

Lasă un răspuns

