Arhitectura / Design / Inspiratie / Interioare / Tur de Casa

Extensie la tara.

Cateodata am impresia ca fac asta numai ca sa am eu d eunde sa ma inspir, ca nu citeste nimeni si nimeni nu se uita peste pozele alea. asa ca le „savurez” de parca ar fi toate pentru mine. Dedicate mie. Nu-i asa ca ar fi superb sa locuiesc eu in aceasta rezonabila extensie de casa?! Of, nu stiu ce credeti voi despre asta, dar eu as fi cea mai incantata. La cate case mi-am ales dintre articolele de pe blog nici nu as mai stii unde sa ma duc intai. Motiv pentru care as veni aici, ca sa ma relaxez si sa ma gandesc bine unde merg mai incolo.🙂


Located in the village of Lesponne, in the mountainous region of the Hautes-Pyrénées, French architecture firm Puig Pujol Architectures has converted an existing stone barn into a holiday home. The conversion demonstrates great respect for the building’s vernacular architecture and great sensitivity to its rural setting, thereby preserving the authenticity and unique character of the site.

 

Fotografii © Philippe Ruault

Lasă un răspuns

