Arhitectura / Concept / Design / Diverse / Inspiratie

Sat de SKI si SNOWBOARD

VINE IARNA, bine-mi pare!!! Sa zicem, fiindca inca nu am prins suficient curaj sa ma lupt iarasi cu muntele! Dar sper sa il dovedesc! :))

Ei, pentru un ex-hater de iarna & sporturi de iarna, m-am transformat rapid intr-o iubitoare de tot ce tine de iarna si munte. Dar numai in combinatia asta, fiindca in Bucuresti iarna este odioasa! Ok, ce spuneam?! A, da. Iata ce am descoperit: un PROIECT pentru un SKI RESORT VILLAGE (si eu imi permit sa extrapolez la SNOWBOARD), vechi de anul trecut, creatie a arhitectilor de la BIG, din Danemarca.

Mai jos veti gasi mai toate informatiile necesare despre cum s-a creat acest concept, care mie, personal mi se pare genial din 2 motive majore. Daca sunteti pasionati de sporturile de iarna, care sa implice necesitatea de partii, veti intelege exact despre ce vorbesc aici.

Motivul numarul 1.: Controlarea inclinatiei pantei si a planeitatii ei, lucruri foarte importante pentru practicarea corecta a sportului. Dca partia este amenajata (gandita), atunci traseul devine unul cat de poate de fericit, fara evenimente neplacute, fara obstacole (nedorite, ca nu ma refer la rampe), fara posibilitatea de a intalnii pietre, gheata sau, mai rau, portiuni fara zapada. Deci, cu alte cuvinte, ar insemna perfectiune pentru un traseu simplu, de coborare. Ca stim deja ca la concursuri se emenajeaza half-pipe-uri perfecte!🙂

Motivul numarul 2.: Evitarea defrisarilor de paduri, care oricum, la noi in tara se practica prost, cu rezultate slabe, atat in calitatea produsului finit, partia, cat si a serviciilor aferente. Toata iarna trecuta am avut o mare problema cu mersul la toaleta in Azuga si Predeal si a fost ceva mai bine in Poiana (numai ca nu voiam sa cobor pana la capat de fiecare data).

Pe scurt, mi se pare un proiect genial, care, daca se pune in practiva merita vizitat, macar de catre mine, incepatoare fiind!🙂

Lasă un răspuns

