Amenajari Interioare / Arhitectura / Decoratiuni / Design / Interioare

Polonia, here we come.

Brasseria hotelului Mera, amenajata pe litoralul polonez, in orasul Sopot. Designul ii apartine studioului LOFT Magdalena Adamus. Designul locurilor publice m-a fascinat mereu. Mi-am dorit sa pot lucra si eu in acest domeniu. Nu am avut sansa, din pacate si acum fac cu totul altceva, nici macar nu ma mai ocup de design de interioare/ arhitectura. Culmea. Dar raman o pasionata a creativitatii in domeniu si mai ales a reusitelor de tipul acesteia. Mi se pare a fi o colaborare erfecta intre senzatia de „what ever” – casual si seriozitate. E un spatiu „construit” cu grija, element cu element si totusi imi pare a fi fost organizat cu 2 zile inainte de a se face fotografiile. Voua ce va inspira, ce senzatie va da?! Poate am innebunit eu.🙂 Nu este exclus.

Claritate. Acesta este cuvantul pe care il caut. Claritate in planimetrie, in organizarea fiecarei zone de interes, in alegerea materialelor si in imaginea de ansamblu. E un spatiu care se poate „citi” usos, as zice eu. Il inteleg din prima, in cunosc imediat, stiu unde ma aflu si ce am de facut aici. Asta mi se pare o calitate deosebita a unui spatiu public.

Imagini via LOFT Magdalena Adamus.

Lasă un răspuns

