Concept / D.I.Y. / Decoratiuni / Design / Diverse / Textile / Tur de Casa

\ din cusatura in cusatura \\

Ia uite ce am gasit eu aici: o gama de textile handmade – la gherghef – cum am zice noi. Creatiile ii apartin lui Charlotte Lancelot’s si le gasiti  pe Bliss. Intrigata fiind de ceea ce am vazut aici am inspectat siteul acestei simpatice creatoare si, cum va asteptati, este plin de obiecte de desig interesante si frumoase.

Dintre celelalte creatii mi-au placut mult:  Felt Memo Board, Orchid Tableware and Forget-Me-Knot Hooks (pe care le gasiti deruland mai jos).

Si uite ca m-am gandit sa vi le arat si voua, astazi! 🙂

Lasă un răspuns

