Arhitectura / Decoratiuni / Inspiratie / Interioare / Tur de Casa

[ Vila alba in Santorini, Grecia ]]

Destinatie de vacanta :: Santorini, Grecia

E timpul sa plecam in vacanta! Meritam, nu?! In urma cu cateva luni am vazut pe Discovery o emisiune care prezenta orasul Santorinii …  si spre rusinea mea am descoperit ca este in Grecia si nu Italia, cum imi imaginam eu, apreciind ca numele era mai degraba italienesc. Am ramas placut surprinsa sa vad peisajele spectaculare, apa de un albastru fantastic si cladirile atat de albe incat ma dureau ochii din fata televizorului. Si, desi nu sunt genul de turist care alege astfel de vacante, m-am gandit ca, odata si odata as vizita acest minunat loc.

Pana atunci, am gasit una din sutele de vile de vacanta (da! se poate inchiria), care te fac sa uiti de restul lumii si sa nu mai vrei sa pleci vreodata … Va invit sa o descoperim impreuna!

via interviu.

Yannis: “Being an architect, I was immediately intrigued by the building’s forms and spaces and in the overall vernacular architecture of the property. The spatial qualities that were there made me want to restore the property and make it into a livable home. The high vaulted ceilings with the thick masonry walls and the exterior spaces with the panoramic vistas of almost the whole island made me want to explore the possibilities of creating a habitation experience in an existing old non-housing building.”

Lasă un răspuns

