Amenajari Interioare / Decoratiuni / Inspiratie / Interioare / Tur de Casa

[ apartament placut ]]

Despre apartamentul din imagine am aflat ca a fost recent renovat si ca are o suprafata de 167 mp. Privind cu atentie imaginile mi-am dat seama ca am de a face cu un spatiu extrem de placut, din punctul de vedere al atmosferei create. Contrastul bazic intre culori si texturi, alaturat unei structuri clasice frantuzesti fac din aceasta locuinta una foarte dezirabila de catre cei care cauta liniste si pace in vietile lor, sau, cel putin asa cred eu!

via

Lasă un răspuns

