Amenajari Interioare / Inspiratie

[ apartament studio in stockholm ]]

Stockholm trebuie sa fie un oras de vis, cel putin asa mi-l imaginez eu, fiindca nu am avut inca sansa sa il vizitez … De ce cred asta?! Simplu. Fiindca decorul apartamentelor pe care vi le-am tot prezentant este extraordinar, la fel si arhitectura, deci, e clar ca acolo totul este pe gustul meu (inafara de vreme si limba vorbita).

Cu o suprafata de 155 mp, dintre care 25 terasa, la nivelul parterului, apartamentul din imagini se desfasoara pe 2 nivele, fiind practic format din 2 locuinte.

Inaltimea incaperilor si instalatiile lasate la vedere creaza o impresia unui spatiu insustrial, iar deschiderile generoase ale  camerelor transforma acest apartament intr-un veritabil studio.

Combinatiile de mobilier, culoare si finisaje fac din aceasta locuinta, cu vedere la strada, la viata cotidiana a Stockholmului, o un loc unic.

 

Lasă un răspuns

