Amenajari Interioare / Arhitectura / Decoratiuni

[ apartament la plaja Ipanema ]]

Astazi mi-am propus sa va incat privirea cu acest minunat apartament cu vedere direct catre plaja Ipanema, Rio de Janeiro!🙂 Si sunt sigura ca voi reusi sa fac asta, pentru ca si eu, la randul meu am fost deosebit de incantata la vederea acestor fotografii!🙂

Haide-ti sa vorbim despre decor! Cum va puteati imagina, decoratorul a amenajat spatiul in asa fel incat privelistea catre plaja sa fie cel mai important element al apartamentului. Intreg spatiul are o tenta contemporana, dar cele cateva accente colorate amintesc de originea sa. Obiectele de mobilier folosite sunt si ele extrem de contemporane, completand atmosfera apartamentului minimalist.

La final veti descoperi elementul surpriza al acestei locuinte: o piscina, pe terasa cladirii. Nu sunt foarte incantata de aceasta idee neaparat, si asta pentru ca eu as face baie numai in ocean!🙂

 

Lasă un răspuns

