Amenajari Interioare / Concept / Decoratiuni / Mobilier

[ bucatarii moderne :: cabinete ]]

Mereu mi-a placut negrul pentru mobilierul din bucatarie, drept exemplu bucataria mea de acum: obiecte negre (PAL) si faianta & gresie de un roz ametitor … nu va speriati! trebuie sa luati in calcul ca bucataria mea a fost decorata in urma cu 11 ani, asa ca se intelege (cumva) pasiunea pentru roz.🙂 Sa revenim. Dupa ce am studiat creatiile Københavns Møbelsnedkeri mi-am dat seama ca nu am gresit neaparat cu alegerea negrului (cu toate ca am fost criticata).

Nivelul avansat de detaliu si maiestria cu care aceste obiecte sunt lucrate m-au convins. Compania creaza o sumedenie de modele, atat de bucatarie cat si pentru restul functiunilor obisnuite unei locuinte, de la scaune la spatii de depozitare. Veti vedea aici lemn cum nu s-a mai vazut pana acum. Nu-mi pot da seama (inca) ce anume diferentiaza mobilierul din imagini de restul, insa pot spune ca sunt absolut uimita de ceea ce am vazut.

Cu riscul de a parea exagerata, in momentul in care imi voi comanda mobilier din lemn, o voi face la ei.

Lasă un răspuns

