Arta / Grafica

[ illustratii de moda ]]

Nici nu mi-am dat seama pana acum de cat de mult pot sa imi placa ilustratiile! Este de inteles avand in vedere ca am un background artistic la baza🙂. Dar ilustratiile de moda sunt o noutate pentru mine! De mica desenez numai tipe, niciodata nu mi-a iesit vreun tip! :(( Asa ca, ma bucur cand vad alti designeri/ desenatori de sex feminim care creaza la randul lor: tipe!!! :))

Astfel, via HonestlyWTF, am descoperit un designer care merita toata atentia si aprecierea! Liselotte Watkins deseneaza cele mai tari tipe imbracate in cele mai frumoase outfituri! Stilul sau unic a fost pentru primadata remarcat de catre cei de la Barneys, care au angajat-o sa ilustreze articolele de moda, in fiecare duminica, in The New York Times. Cool, nu? De atunci ea a ajuns sa colaboreze cu cele mai mari nume in domeniul modei, de la Elle, Vogue, The New Yorker, Miu Miu, H&M si pana la Anna Sui. Fetele desenate de Lisolette sunt personaje sigure pe ele, putin indraznete si excentrice . . . ele sunt o inspiratie perfecta pentru orice tanara domnisoara!🙂 Subscriu!

Lasă un răspuns

