Amenajari Interioare / Decoratiuni / Design / Inspiratie / Interioare

[ interioare de roberta moura ]]

Biroul de amenajari interioare al Robertei Moura si asociatilor sai a creat, de-a lungul timpului, o serie de spatii deosebit de locuibile, cum spun eu mereu! Imi place combinatia de senzatii pe care aceste amenajari ne-o ofera, inca de la prima vedere … o imbinare intre tropical si ordonat, mai degraba eclectic.

Uitandu-ma prin siteul companiei nu m-am putut opri sa nu visze cu ochii deschisi la cum ar sa am propriul meu birou de amenajari la o asemenea adresa: Rua Visconde de Piraja, Ipanema, Rio de janeiro, Brazilia … ahh, ce viata!🙂

 

// descoperite in plastolux/ via roberta moura //

Lasă un răspuns

