Decoratiuni / Mobilier / Textile / Tur de Casa

[ COMFY knots colorate ]]

Presupun ca ati descoperit deja ca exista o varietate mare de NODURI, nu?! Eu am aflat decurand de unele foooarte confortabile! IATA-LE!!!🙂 Si, cum pe noi aici la Decorabilitate ne intereseaza confortul populatiei … m-am gandit sa vi le prezint si pe acestea! Functionalitatea, caracteristica tipica nodurilor, apare, bineinteles si aici, ele devenind, nici mai mult nici mai putin decat niste perne decorative deosebite! Ce ziceti, va tenteaza asa ceva? Pe mine m-au vrajit si vreau neaparat sa imi cumpar asa ceva, si, daca vreti si voi, le gasiti pe internet (cat o mai exista si asta!) aici.

Preferatul meu este cel de culoare orange-rosiatic-coralistaica! :)) Glumesc, nu exista asa o culoare altundeva decat in mintea mea … dar, de dragul descrierii, intelegeti voi care este! :))

Lasă un răspuns

