Amenajari Interioare / Arhitectura / Vintage

[ un castel pe cinste! ]]

Un astfel de castel, amplasat intr-un peisaj idilic iti ia rasuflarea! … Cel putin mie asa mi s-a intamplat! De mica visez sa locuiesc in zonele de tara din sudul Angliei … si poate odata visul mi se va implinii!🙂 Cu atatea incaperi generoase, atat de multa lumina si inaltime a tavanului … esti oarecum abligat sa te gandesti la decor cu cea mai mare seriozitate! Si, dupa cum veti vedea, este loc suficient sa abordezi diferite teme de decor!🙂 Sa imi lase si mie cineva, pe mana, un castel de genul asta!

Din pacate nu am o sursa clara inafara de asta, si deci nu va pot spune unde se afla acest loc minunat!

Nu ma mai vazut niciodata o astfel de abordare de decor: alaturarea, intr-un spatiu de natura rustic-englezeasca, a unuor obiecte de mobilier si decor cu caracter de entertainment si urban, cum este cabina de telefon! Nu-mi ramane sa spun nimic altceva decat: Genial!🙂

Lasă un răspuns

