Amenajari Interioare / Arhitectura / Interioare

[ un altfel de duplex ]]

Iata ca am gasit ceva ce nu am mai vazut vreodata! Un fel de apartament duplex, intr-o cladire de apartamente, care pare a fi o casa cu pod descoperit. Mi se pare un spatiu interesant, cu o amenajare simpla, dar placuta. Cel mai interesant aspect al acestei locuinte trebuie sa fie podul deschis, folosit numai pe jumatate! Un pic cam periculos as zice, pentru o familie cu copii. Eu una, sigur as fi incercat sa ma catar pe grinzile de lemn, ca sa vad privelistea de la fereastra din acoperis!  :)  Si pisica mea cred ca ar fi facut acelasi lucru! Ramane de stabilit care din noi doua ar fi ajuns prima?! :)) Voi ce credeti?

Lasă un răspuns

