Amenajari Interioare / Inspiratie / Textile / Tur de Casa

[ apartament cu bovindou ]]

Acest apartament cu Bovindou ma uimeste prin simplitatea si naturaletea cu care este decorat! Tonul de verde ales pentru perdele, scrin si pernele din dormitor ma duce cu gandul la primavara si mi se pare a fi una dintre cele mai naturale nuante (cu toate ca scoasa din context nu ofera aceasta impresie la prima vedere).

Iata si bovindoul, un soi de balcon incorporat incaperii; un spatiu atipic locuintelor moderne, dar preferat de multi arhitecti aisecolelor trecute. Intotdeauna mi-am dorit sa umplu spatiul de sub ferestre cu altceva decat caloriferele. Mereu m-am ferit sa las expus radiatorul, ca un obiect ornamental de sine statator. Dar asta numai pentru ca modelele moderne nu sunt la fel de aratoase ca cele antice, de fonta. In dormitorul meu, din apartamentul parintilor aveam un asemenea model, pe care, din pacate nu am stiut sa il apreciez … iar acum ii duc dorul!

Lasă un răspuns

