Amenajari Interioare / D.I.Y. / Decoratiuni / Inspiratie / Tur de Casa

[ vine craciunul ]]

Minimalist Christmas

the design hotel

E acea perioada a anului, din nou! M-am abtinut sa va arat astfel de imagini pana azi, cand, in mod oficial (la mine in calendar) scrie ca e voie sa prezint Craciunul! Ce, credeti ca e prea devreme?! Nuuu, nicidecum mai devreme decat s-au ighesuit magazinele sa ne bage pe gat decoratiunile de iarna … Sa revenim, m-am gandit sa incep incetisor, sa nu sperii sau sa panichez pe cineva, asa ca am ales niste imagini care sa nu fie, cum ar zice americanu’: „over-the-top-christmassy”.
Avand in vedere ca pot, m-am gandit ca trebuie neaparat sa va spun si cat d emult ador eu personal acest scaun! Este genial si as da pe el peste 5000 euro, imediat ce voi avea atatia bani!🙂

Un gând despre „[ vine craciunul ]]

  1. Pingback: [ vine craciunul ]] « decorabilitate | Gaseste.info

Lasă un răspuns

