Amenajari Interioare / Inspiratie / Interioare / Tur de Casa / Vintage

[ Un apartament frantuzesc in Praga ]]

Un apartament frantuzesc in Praga: Ce altceva mi-as mai putea dori!? De cand am vizitat Praga am ramas fidela atmosferei sale extraordinare si imi doresc enorm sa am ocazia iarasi  sa calc strazile pavate cu piatra (poate cu un mic ajutor)!🙂 Sa revenim la acest apartament din  imagini: Ce anume il face sa se simta frantuzesc?! DECORUL! Canapeaua, oglinda mare rezemata de perete (semn clar ca francezilor nu le place rigoarea, prea mult), caruciorul vintage, perdelele trase in parti … si asta doar in prima imagine, cea din living. Ce sa mai spunem de clasicele podele de inceput de secol XIX sau de panourile decorative de pe pereti … si cand ajungem la ultima imagine, dormitorul … sunt 2 elemente care scot in evidenta spiritul francez. Sa va las sa ghiciti?!

http://www.weranda.pl via nicety

Lasă un răspuns

