Fotografie / Inspiratie

[ love Delhi, India ]]

Am gasit in dimineata asta niste imagini superbe din India, de pe un site de calatorie. M-am gandit sa le postez deoarece tocmai ieri ma gandeam la frumoasa Indie si imi aminteam ca, demult, gasisem o brosura despre aceasta tara si minunile sale. Acolo era o fotografie care m-a fascinat, asa ca am de gand sa „rascolesc” internetul pana ce o voi gasi!🙂 Tineti-mi pumnii! O zi superba tuturor!🙂

Bundi – un orasel de dimensiuni mici in Rajasthan.

 Hotelul Samode Haveli din Rajasthan.

Orasul Fantomelor din Fatehpur Sikri, construit de marele imparat Mughal.

 Hotelul Samode Haveli din Rajasthan.

In inima Indiei, la hotelul Ramathra Fort.

Orasul Jaipur, in imagine – Palatul Vanturilor.

Viata de noapte in Bundi — nimic nu s-a schimbat de sute de ani.

 

Lasă un răspuns

