Concept / D.I.Y. / Decoratiuni / Design / Inspiratie / Mobilier

[ organizarea supremă ]]

Ador ca toate obiectele sa fie la locul lor! Sunt un soi de monstru al organizarii … dar am fost acuzata si de excese in legatura cu folosirea cutiilor. Da, recunosc, am mania de a „ascunde” totul in cutii si nu de putine ori mi se intampla sa omit catalogarea cutiilor respective si sa uit ce si unde se afla! Dar cu un birou ca cel din imagini, macar o parte din problemele mele ar fi rezolvate!:)

Iata inca o dovada de ce designeri sunt necesari: ei creaza tot felul de obiecte care sa ne fie folositoare si nu invers … structureaza necesitatile fiecaruia si le inglobeaza in mobilier specific si extrem de tehnic  In cazul de fata avem de a face cu un birou pentru cei mai creativi dintre noi, cei care se ocupa de craft, de bricolaj sau tot felul de reparatii …

Biroul de design Jenk Design Office, din Oslo, s-a gandit la acest tip de persoane cand a creat Slope Desk, un superb birou cu spatii de depozitare incorporate (care, personal, imi aduce aminte de vechile birouri albe, pe care am scris o copilarie intreaga).

V-ar fi de folos un astfel de obiect de mobilier? Sunt printre cititorii blogului si pesoane creative? Daca da, cum va descurcati voi cu ordinea???🙂

 

Lasă un răspuns

