Amenajari Interioare / Decoratiuni / Fotografie / Inspiratie / Interioare / Mobilier / Tur de Casa

[ locuinţă veselă ]]

High Ceilings in Barcelona Apartment

 

The high ceilings and natural light are the best friends in this Barcelona apartment. Original furniture and geometrical patterns makes the apartment exceptionally charming. For open-space-lovers there is no boundary between living and dining zone. http://www.micasarevista.com

Se pare ca vreau sa va inveselesc si pe voi! Pentru ca eu deja m-am inveselit cand am vazut aceasta locuinta simpatica … si plina de culoare! Am reusit??? Astept un comentariu direct la articol … ca imi e dor de ele … nu am mai vazut unul de mai bine de o luna! Multumesc, dragii mei! Sa aveti o zi minunata!!!:)

Lasă un răspuns

