Amenajari Interioare / Concept / D.I.Y. / Decoratiuni / Mobilier / Tur de Casa

[ mobilier + taburet din reviste ]]

cool ideas + Stack Them up

Nici nu stiu ce sa mai zic de ideea asta! Mi se pare prea buna!!!🙂 Multi dintre noi intampina reale probleme cand vine vorba de ‘aruncat’ chestii din casa! Credeti-ma ca stiu ce zic!!! Mai ales la capitolul carti/ reviste/ maculatura … e foarte greu sa scapi de ele. Dar iata ca cineva, cu aceiasi problema, presupun, a venit cu o solutie mai mult decat realizabila! Transformarea teancurilor de reviste in tabureti.🙂 Tot ce va trebuie sunt niste reviste (de care am stabilit ca aveti multe), o perna, 2 curele (sa fie vintage) si un suport de lemn simplu, si gata!

Sunt curioasa daca cineva este tentat sa incerce! Eu tocmai am facut ‘curat’ si am ramas fara materie prima de baza!😦

imagini via Njustudio

Lasă un răspuns

