Amenajari Interioare / Decoratiuni / Inspiratie / Interioare / Textile / Tur de Casa

[ culoare fara limite ]]

Take a stark white shell and have some fun. Exclamation marks of colour restrained by dark floors and blindingly white walls. Push it even further with purple psychedelia in the bedroom then blow the whole thing apart with a bathroom that is definitely a knockout. Interior designer Craig Spencer is known for his broodingly dark portfolio. His latest project in Pott’s Point takes his dark luxury and turns it inside out. Serious fun for the seriously brave. (You can see more of Craig’s work on Desire to Inspire here, here and here.) _ text via desiretoinspire.🙂

Imaginea de mai sus, in contextul de fata este cea care mi-a atras mie atentia🙂 Mi se pare interesant ca intr-un spatiu plin de nuante atat de puternice ce violet, galben, rosu … etc. sa fie loc de atat de mult alb si atat de grupat. Imi place limitarea dintre obiectele de curoarea (non-culoare) alba, mi se pare extrem de curat. Bine inteles ca nu imi imaginez ca aceasta bucatarie va si ramane asa🙂

Lasă un răspuns

