Inspiratie / Textile

[ the good days ]]

Cand eram in liceu, cel mai tare detestam zilele cu pictura … Noi faceam cate 2 zile pe saptamana de „arta” … O zi de atelier (adica specialitatea pe care o studiam, in cazul meu Proiectare Ambientala) si o zi de Pictura/ Desen/ Modelaj … Preferatul meu a fost mereu modelajul, inca din prima zi de pregatire (care era necesara pentru admiterea in liceu ).

Acum imi vin in minte imagini aleatorii din salile in care faceam orele de pictura, fete ale profesorilor, glumele de genul: „cu care profesor faci? ala cu barba! care, ca toti au barba?! :)))”, caprele de lemn pe care ma durea spatele groaznic, planseta cu care veneam de acasa … si mai ales mirosul de tempera!!!🙂

Este cineva dintre colegii de liceu care imi urmareste blogul? As vrea sa facem o sesiune de amintiri! Mereu ziceam ca abia astept sa scap de toate astea … si acum le regret!😦

imaginile nu sunt ale mele, sunt o selectie de picturi din vastele mele foldere🙂 … Nu mai am nimic din timpul liceului, toate au ramas acolo … si cel mai probabil au sfarsit ca materie de intrtetinut focul in incaperile reci ale liceului de pe General Berthelot …

3 gânduri despre „[ the good days ]]

  1. Nu cred ca spatele e groaznic🙂 Dar cred ca e firesc sa iti placa ceva, sa treaca timpul, sa nu mai ai acel ceva si dupa aceea sa iti placa din nou. Cand esti inconjurat de optiuni, aplecarea spre una dintre ele este, cred eu, inevitabila. Logic, inevitabila e si renuntarea la celalte optiuni.

    Sincer, nu cred ca daca se da timpul inapoi am apela la o abordare diferita.

    O fosta colega de atelier, Laura.

    • Salutare Laura … Stiu ca ai mare dreptate, cand citesc ce ai scris inteleg perfect si realizez ca nu as face nimic altfel, dar e cateodata oarecum placut sa iti amintesti de vremurile, pe care doar acum, poti cu adevarat sa le cataloghezi drept „bune” … Revenindu-mi in minte toate acele optiuni, ale acelui moment si vazand ce mi-a oferit alegerea facuta , nu pot sa nu regret!🙂
      Iti multumesc mult pentru comentariu si cuvintele frumoase …
      Imi e dor de tine, de voi!🙂

Lasă un răspuns

