Amenajari Interioare / Arhitectura / Concept / D.I.Y. / Design / Grafica / Inspiratie / Interioare / Tur de Casa

[ culoare + peretii gri ]]

The perfect mix! The color of the walls, the architectural details, the chevron pattern wood floor, the antique mirror and fireplace, the modern chandelier, the modern table with antique style wood turned legs, the vintage style Eames chairs – this is the way I love to decorate!

Imi place griul! Dar nu cel banal, rezultat din combinatii de alb si negru! Imi place cel „colorat”! Da! exista asa ceva, atunci cand combini culorile complementare si nu numai! Este defapt o modalitate de a spune: mi-au placut prea multe culori si pentru ca nu m-am putut decide am ales sa le folosesc pe toate odata!🙂

Voua asfel de culori ce impresie va lasa?

Un gând despre „[ culoare + peretii gri ]]

Lasă un răspuns

