Concept / D.I.Y. / Decoratiuni / Design / Fotografie / Inspiratie / Mobilier / Tur de Casa

[ distractiv + Corturi de Indieni ]]

Un fan al blogului ne-a trimis aceste imagini via mydesignchic!!!

Ii multumim Iuliei pentru ca ne urmareste si pentru ca a raspuns indemnului nostru de a participa la tot ce inseamna Decorabilitate!

MULTUMIM IULIA!!! ♥♥♥

Dintotdeauna mi-am dorit un cort in casa sau un leagan legat de tavan (acuma si am unu in camera fetitei mele) .. si intotdeauna mi-au placut corturile de „indieni” .. asa ca .. va trimit linku urmator .. sper sa va placa si voua🙂.

Ne place, e super distractiv sa ai asa ceva, indiferent de varsta! Haideti sa privim aceste imagini si sa ne amintim de copilarie!!!🙂


Lasă un răspuns

