Fotografie

[ lalelele din Olanda ]]

 

Cel mai bun loc de munca din lume :)  In drum spre bunicii mei, in Colentina, candva, demult, exista o sera de lalele. Era cel mai frumos lucru/ loc pe care l-am vazut vreodata … si ma bucuram de cate ori aveam ocazia. mereu mi-au placut lalelele, mai mult decat orice alta floare, preferatele mele fiind cele galbene🙂 (desi, se spune ca cele rosii sunt combinatia perfecta fiind culori complementare) … Cateodata ma gandesc ca cel mai bine ar fi sa imi fac o florarie sau o sera si sa stau mereu inconjurata de flori, ar fi ideal!!!🙂

 

3 gânduri despre „[ lalelele din Olanda ]]

Lasă un răspuns

