D.I.Y. / Inspiratie / Interioare / Mobilier

[ bucatarie + sugestii de organizare ]]

 

  • imaginea din stanga sus prezinta o modalitate de depozitare pe care am incercat-o si eu, in urma cu mai bine de 6 ani  si care inca se gaseste la mine in bucatarie, spre nefericirea mea, deoarece este fix langa fereastra, iar eu, dupa cum am mai povestit, stau la strada si tramvai😦 … deci tot praful sta pe pachetele de faina si borcanele cu mirodenii de parca ar fi la el acasa. insa, daca aveti posibilitatea sa evitati astfel de alaturari, eu va recomand aceasta simpla varianta de depozitare … de tipul „totul la vedere”, pentru ca ofera acces rapid la ceea ce folositi zilnic🙂
  • plantele ca busuiocul, patrunjelul sau rozmarinul nu trebuie sa lipseasca din bucatariile noastre (macar pana cand codexul ala nu ne impiedica de tot sa le folosim) … deci, folositi o bara simpla de la ikea (bygel sau grundtal) si cateva boluri/ ghiveci (askel sau grundtal ) simpatice si problema e rezolvata!

  • zona de luat masa devine un spatiu mult mai placut daca este bine definita. stiu ca este greu in micutele noastre apartamente sa facem asta, dar … uneori chiar se poate … am reusit eu ceva asemanator la parintii mei (numai ca acum este folosit ca birou) … oricum🙂. stiti cum, in filme, mereu ii vedem pe americani ca iau micul dejun acasa?! noi nu facem asta prea des … nu avem unde!!! dar cu o masuta super mica si 2 scaune frumoase (de preferat rabatabile) am mai rezolvat inca o problema🙂

Lasă un răspuns

