Arhitectura / Concept / Inspiratie / Interioare / Tur de Casa

[ oare unde vom ajunge? ]]

https://i1.wp.com/www.desiretoinspire.net/storage/bathrooms/20100305154145b.jpg

… intreb asta pentru ca ma uit la imaginea de mai sus si imi dau seama cat efort se depune in domeniul amenajarilor interioare🙂 si cat de spectaculoase sunt rezultatele. cateodata am impresia ca exista oameni care detin vile sau apartamente atat de bine decorate incat nu mai simt nevoia sa plece … cum ar fi sa nu ai nevoie de o schimbare? cum ar fi sa mergi in vacanta la un hotel de la 4 stele si sa ti se para ‘incomod’? imi doresc sa ajung sa simt asta pe pielea mea, vreau sa ard de nerabdare sa vin acasa, vreau s a ma indragostesc nebuneste de locuinta mea🙂

Lasă un răspuns

