Decoratiuni / Fotografie / Inspiratie / Interioare

[ cu putin ajungi departe | decor ]]

de cate ori stau sa ma gandesc la decor, un decor pentru mine … pentru casa mea … imi dau seama ca ador culorile neutre (decorul in alb, crem sau pasteluri) + cateva accente (cateodata poate prea multe) … si cu toate astea mereu mi-a fost frica sa las un perete doar alb … mereu am incercat sa ii dau textura,  am facut asta cu tapet sau  elemente decorative diverse …🙂

iata cateva exemple de alb pur, de spatiu neutru si accente tari, in general de negru … si iata deci felul in care aceste imagini se compun. va plac? pentru ca mie astfel de imagini imi creaza o stare de liniste profunda si ma fac mereu s a re-consider alegerile de decor facute pana acum …🙂

Lasă un răspuns

