Decoratiuni / Inspiratie / Interioare

[ Megan + La Partie Events | decoruri ]]

mi-au placut foarte mult culorile si mi-am zis sa pun si imaginile astea pe blog. insa, cum sunt cam racita si ametita la ora asta nu am fost deloc atenta la ce scria🙂 … eu am crezut ca titlul este in franceza … :)) franceza am eu in cap acum …habar nu am de ce?! … oricum. mai tarziu mi-am dat seama ca e vorba de engleza … culmea! si apoi am intrat pe siteul La Partie Events si am vazut ca ei se ocupa de ‘events’ cum si scrie, nunti si receptii …🙂 bun, pai si ce legatura are casa? … am urmarit linkul si am ajuns pe designsponge si abia acolo, dupa ceva lectura am inteles: casa este a lui megan ficklin, in Santa Monica, California … ea fiind initiatoarea proiectului La Partie Events … gata!

p.s.: foarte colorata si vesela locuinta asta, imi place mult !!!:)

Lasă un răspuns

