D.I.Y. / Mobilier

[ idei pentru + un cuier ]]

geniale 014

 

cand mi-am amenajat apartamentul am vrut sa am cat mai multe obiecte de mobilier ingenioase … nu pot sa zic ca am reusit … inca🙂, insa am strans o vasta galerie de imagini si idei care imi surad …

cuierul de mai sus este un cunoscut printre siteurile de design din lume, il gasesc prin mai toate locurile in care caut idei interesante … si trebuie sa le dau dreptate celor care aleg sa il arate … este foarte interesant!

iata aici cateva idei de cuiere, obiecte de mobilier care deobicei sunt tratate cu indiferenta, dar care pot oferi imagini exceptionale acolo unde te astepti cel mai putin …


geniale 015

 

cuierul de mai sus, reprezentand imaginea unui copac, stilizat, normal … era ideea mea preferata, nu am putut sa o realizez pentru ca pe fasia de perete respectiva se afla instalatia electrica … mare pacat! atat de mult imi place!

deci, simplu de realizat … se deseneaza un copacel, de orice fel. cu un numar de crengi corespunzator cu numarul de lucruri pe care vrei sa le agati. simplu si de efect!


geniale 013

 

poate ca nu la fel de usor de realizat, dar foarte interesant ca aspect, acest cuier se intinde pe doi pereti, dupa colt si seamana mult cu agrafele de hartie, cumva, o insiruire de agrafe indoite. prezinta o imagine foarte industriala si totusi grafica.


geniale 016

 

o primire mai simpatica ca aceasta nu poate avea nici un musafir de al tau! dupa inventia covoarelor cu mesaj, care deja au devenit penibile, acest cuier exemplifica foarte bine firea ta prietenoasa si primitoare  … cu totii se vor bucura sa fie intampinati astfel!


geniale 017

 

putin sadica, ideea de mai sus este foarte usor de realizat! multi dintre noi si chiar si parintii aveau prin casa papusile acelea mari de plastic cu parul lucios … daca ne apucam sa dezmembram cateva membre si le montam, pe o bucata de lemn simpla, vopsita sau finisata in orice fel ne place, avem un cuier care cu siguranta va ridica cateva semne de intrebare despre starea sufleteasca de la momentul realizarii sale … oricum, merita!


geniale 022

 

creativ, deloc usor de realizat la noi, dar usor de procurat, de pe siteuri de decor din strainatate … acest cuier imbina in mod ingenios ideea de agatare a hainelor cu cea de a lasa obiectele de tipul chei sau telefon mobil la indemana … imediat ce intri in casa. finisajul este superb … imi place ca au folosit un material plasticos asemenea celui folosit de apple pentru produsele lor … da impresia de curat, de bogat, de rafinat, iar culorile din interior se pot asorta (sau nu) cu obiecte existente din hol.

Un gând despre „[ idei pentru + un cuier ]]

  1. Pingback: [ proiect cuier | foarte simplu ]] « Decorabilitate's Blog

Lasă un răspuns

